TRADISI KOMUNITI NATURALIST

RUJUK DI SINI UNTUK ISU UTAMA


Tradisi Naturalist: "O Prophet! Inspire the believers to conquer all fear of death! (8:65)"

Natural Rights Community (pro-choice)


The natural liberty of man is to be free from any superior power on Earth, and not to be under the will or legislative authority of man, but only to have the law of nature for his rule; "...No one disputes Allah´s Signs [Our signs on the horizons and in themselves 41:53] except those who are kafir. (40:4) Is it other than the deen of Allah/Sunnatullah that you desire, when everything in the heavens and earth, willingly or unwillingly, submits to Him and to Him you will be returned? (3:83)..."

Fundamental Human Rights, Chapter II Constitution
Seksyen 96 Tidak menjadi kesalahan apa-apa jua yang dilakukan pada menjalankan hak pertahanan persendirian; Kanun Keseksaan

“Wahai Tuhan Kami! Utuslah kepada mereka seorang Rasul dari kalangan mereka sendiri, yang akan membacakan kepada mereka ayat-ayat dan mengajarkan mereka isi kandungan Kitab serta Hikmat kebijaksanaan dan membersihkan mereka (dari syirik). Sesungguhnya Engkaulah yang Maha Kuasa, lagi Maha Bijaksana”. (2:129)

Kemudian Kami jadikan Al- Quran itu diwarisi oleh orang-orang yang Kami pilih dari kalangan hamba-hamba Kami; maka di antara mereka ada yang berlaku zalim kepada dirinya sendiri, dan di antaranya ada yang bersikap sederhana, dan di antaranya pula ada yang mendahului dalam berbuat kebaikan dengan izin Allah. Yang demikian itu ialah limpah kurnia yang besar (dari Allah semata-mata). (35:32)
NATURALIST PARTY